Condicions Generals de Servei
Document PDF Condicions Generals de Servei
1. Identificació
Laby Aplicaciones Técnicas SL, amb domicili fiscal al Carrer Roger 25 Planta -1 SUB A 08028, Barcelona, inscrita al Registre Mercantil de Barcelona al tom 43008 Foli 36, Full 417538, amb CIF B65724155 en endavant LABY.
Dades de contacte:
Telèfon: 900 525 666
E-mail: info@laby.es
Web: Https://www.laby.es
La present pàgina web https://www.laby.es i https://www.grupolaby.es són propietat de Laby Aplicaciones Técnicas SL amb CIF B65724155 i adreça fiscal a ROGER 25 PLANTA -1 SUB A 08028, BARCELONA (BARCELONA), actuant comercialment sota la marca LABY
2. Objecte
Les presents condicions generals de servei en endavant CGS ( Condicions Generals de Servei) juntament, si escau, amb les condicions particulars que puguin establir-se i comunicar-se, tenen per objecte regular expressament la informació i execució dels serveis i processos de diagnòstic i recuperació de dades de dispositius danyats oferts per LABY sol·licitats per qualsevol persona física o jurídica, majors d’edat en endavant el CLIENT.
Aquestes CGS romandran en vigor i seran vàlides durant tot el temps que estiguin accessibles a través del Lloc Web/Àrea de clients , sense perjudici que LABY es reserva el dret a modificar, sense previ avís, tant les CGS, si escau les Particulars, així com qualsevol dels textos legals que es trobin exposats al Lloc Web. En tot cas, l’accés al Lloc Web/Àrea de clients després de la seva modificació, inclusió i/o substitució implica l’acceptació dels mateixos per part del CLIENT.
3. Acceptació de CGS
El CLIENT haurà de llegir atentament les CGS de diagnòstic i de recuperació de dades. En registrar-se a la nostra Àrea de clients o lliuri el dispositiu a LABY, vostè accepta aquests CGS. Si no esteu d’acord amb les CGS, no heu d’utilitzar el servei de LABY.
4. Condicions de Servei
A continuació, s’especifiquen les condicions de servei que regeixen la relació entre el CLIENT i LABY a totes les fases del procés global de recuperació de dades.
4.1. Alta de cliente y documentación necesaria
Per poder iniciar el procés de diagnòstic i pressupost, així com el de contractació per a la recuperació de dades, exposades al Lloc Web/Àrea de clients de LABY, és essencial que EL CLIENT sigui registrat com a usuari. El registre es farà amb la presa de les dades següents:
- Nom i cognoms/Raó social
- DNI/NIE/CIF
- Adreça Fiscal
- Adreça de recollida
- Número/s de telèfon
- Correu/s electrònic
El registre es pot fer telefònicament, a través de correu electrònic o de forma presencial a les oficines. Un cop finalitzat el procés, el CLIENT rebrà per correu electrònic les credencials daccés a l’Àrea de clients.
Les comunicacions, lliuraments de dades o devolucions de dispositius es realitzaran a la persona registrada a l’ Àrea de clients o representant de la persona física o jurídica degudament acreditat. En cas que una tercera persona vulgui intervenir al servei es requerirà de lautorització explícita del CLIENT. LABY es reservarà el dret de contactar amb el CLIENT per acreditar aquest consentiment per correu electrònic oa través de l’Àrea de clients.
4.2. Servicio de diagnóstico y presupuesto
El servei de diagnòstic de dispositius danyats i pressupost de recuperació de dades que ofereix LABY és de caràcter gratuït (exceptuant sol·licituds fora dhorari laboral – veure punt 4.2.1). Un cop el dispositiu arribi a laboratori, en un màxim de 4h laborables el CLIENT rebrà el diagnòstic i el pressupost eventual si la recuperació és viable.
En determinats casos, per fer el correcte diagnòstic serà necessària la manipulació del dispositiu danyat a sala neta. LABY demanarà lautorització del CLIENT per escrit, mitjançant correu electrònic o intranet. Si el CLIENT no accepta l’obertura a sala neta es procedirà a la cancel·lació del procés i posterior devolució del dispositiu danyat assumint el CLIENT els costos derivats de transport si n’hi hagués.
Després de l’obertura del dispositiu LABY podeu determinar la impossibilitat de recuperació per diversos motius. LABY oferirà tota la informació relativa al CLIENT mitjançant intranet o correu electrònic.
El CLIENT reconeix que el suport i/o les dades contingudes en aquest poden estar danyats abans de la seva recepció per part de LABY.
LABY oferirà el diagnòstic i pressupostos a través de la plataforma interna (Intranet) i mitjançant correu electrònic.
La vigència del pressupost està condicionada a:
- És vigent des de la seva comunicació durant un període de 30 dies naturals mentre el dispositiu romangui a les instal·lacions de LABY.
- Deixa de ser vigent:
- En cas que el CLIENT no accepti el pressupost
- En cas que se’n tramiti la devolució
- En cas que el dispositiu surti del laboratori i torni per a la recuperació de dades es diagnosticarà de nou i es realitzarà un pressupost nou.
LABY pot oferir tres modalitats de pressupost que variaran en funció del temps de recuperació associat i de la viabilitat tècnica:
- Recuperació exprés
- Recuperació estàndard
- Recuperació amb pagament diferit
Els dispositius danyats enviats pels nostres distribuïdors o socis, hauran d’estar prèviament acceptats, per la qual cosa no es facilitarà pressupost previ per tal d’agilitzar el procés de recuperació en compliment dels SLA que siguin vigents al moment de l’enviament del dispositiu.
4.2.1. Tarifes
Les tarifes de recuperació de dades per dispositiu són:
- Discos mecànics des de 250€+IVA a 1490€+IVA
- RAIDS a partir de 1190€+IVA
- Dispositius SSD a partir de 890€+IVA
- Memòria Flash a partir 890€+IVA
L “acceptació del pressupost per part del CLIENT significarà el pagament del 50% per avançat amb el TPV virtual o bé enviant el justificant de la transferència bancària de la quantitat esmentada a info@laby.es juntament amb l” acceptació del pressupost per escrit.
L “acceptació del pressupost en processos d” anàlisi forense, pericials o altres supòsits per part del CLIENT significarà el pagament del 100% per avançat amb el TPV virtual o bé enviant el justificant de transferència bancària d “aquesta quantitat a info@laby.es juntament amb l” acceptació del pressupost per escrit.
En cas de sol·licitud d “un diagnòstic i pressupost fora d” horari laboral (de dilluns a divendres de 9:00 a 19:00), el diagnòstic i pressupost tindran un cost de 250€+IVA per avançat i sense possibilitat de devolució independentment de la viabilitat o no de la recuperació de dades.
Per a qualsevol recuperació exprés, caldrà valorar la viabilitat tècnica d’ accelerar el procés i pressupostar a mida la reducció dels temps establerts.
4.2.2. Custòdies
Un cop comunicat el diagnòstic i pressupost, el CLIENT tindrà un termini de 30 dies naturals per donar resposta. De no rebre resposta en el termini indicat de 30 dies i de romandre a les instal·lacions de LABY, el dispositiu passarà a estar en mode custòdia. Durant els 2 mesos posteriors al període establert com a espera de resposta, es realitzarà un càrrec de 100€ per mes en concepte de custòdia. Durant aquest període s’intentarà establir comunicació amb el CLIENT cada 15 dies via correu electrònic i trucada telefònica. En cas que durant aquest període de 2 mesos el CLIENT no recolli el dispositiu, LABY procedirà a la seva destrucció.
4.2.3. Limitació de responsabilitat pel servei de diagnòstic i pressupost
El CLIENT autoritza LABY a efectuar al dispositiu totes les operacions necessàries en qualsevol fase del procés. El CLIENT accepta la possibilitat de pèrdua de totes o algunes de les dades contingudes al dispositiu a causa de les maniobres de manipulació necessàries per assolir els objectius de la sol·licitud realitzada.
LABY no es farà responsable de la pèrdua de garantia del dispositiu per manipular-lo per a treballs de diagnòstic. La pèrdua de garantia eventual és responsabilitat única i exclusiva del CLIENT.
El CLIENT assumeix que la carcassa externa d’alguns dispositius pel disseny de fabricació no permet ser oberta sense deteriorar-se. En aquest cas, en realitzar els treballs de diagnòstic/recuperació de dades, el suport no es podrà tornar a muntar i al CLIENT se li tornaran totes les peces del seu suport.
4.2.4. Devolucions
Si el CLIENT no acceptés el pressupost o fos irrecuperable, podrà retirar el suport amb la seva agència de missatgeria o abonar-ne el cost de la devolució per l’agència de missatgeria de LABY. Per poder procedir a la seva devolució caldrà que el CLIENT avisi amb antelació de 24 hores naturals ja sigui per correu electrònic o mitjançant l’Àrea de clients per poder preparar el dispositiu per a la seva recollida.
4.3. Acceptació de pressupost
L’acceptació del pressupost s’haurà de fer mitjançant la intranet o bé per escrit (signatura i acceptació de pressupost a les instal·lacions o per correu electrònic) previ als inicis d’activitats relacionades amb la recuperació de dades.
L’acceptació del pressupost implica un abonament de la bestreta del 50% o el 100% en les altres modalitats descrites anteriorment. L’abonament es farà mitjançant les modalitats de pagament ofertes (efectiu, transferència bancària o pagament per TPV).
Si es realitza una transferència bancària cal enviar el justificant a info@laby.es indicant en el concepte el número d’OT (Ordre de Treball) o número pressupost. Si no envieu el justificant, podeu endarrerir l’inici dels processos de recuperació fins a la confirmació bancària.
L’acceptació del pressupost quedarà reflectida a la intranet mitjançant el canvi d’estat dins la vostra àrea d’usuari.
Si el CLIENT no acceptés el pressupost o fos irrecuperable, podrà retirar el suport pels seus mitjans o abonar el cost de la missatgeria (anada i tornada).
4.4. Recuperació de dades
Si a causa de la naturalesa dels fitxers, LABY no pogués verificar la seva integritat una vegada recuperats (per exemple, formats de fitxer inusuals o d’un programari específic que LABY no posseeix), el CLIENT accepta que LABY no serà responsable de les accions posteriors que el CLIENT necessiti realitzar sobre aquests arxius per utilitzar-los.
El CLIENT només podrà cancel·lar el pressupost acceptat si LABY incompleix els acords de servei establerts a les presents CGS o aquelles acordades directament entre les parts.
LABY oferirà la possibilitat de fer un control remot mitjançant programari extern comercial per a la visualització de la informació recuperada sempre que no sigui possible recuperar el 100% de les dades. Qualsevol recuperació parcial superior al 90% de les dades serà considerada a tots els efectes com a recuperació total.
Durant el control remot i després de la visualització per part del CENT de la informació recuperada, aquest podrà continuar amb el procés de recuperació o cancel·lar-lo a excepció danàlisi forense, pericials o altres.
En cas d’acceptació després de la comprovació mitjançant control remot i la visualització per part del CLIENT del contingut, s’autoritza LABY a continuar amb el procés de recuperació, eximint LABY de possibles fitxers danyats un cop el dispositiu s’hagi lliurat amb la informació bolcada sempre que no hagin estat visualitzats correctament durant el control remot.
En cas de cancel·lació, en cap cas no es lliurarà la informació recuperada i es procedirà a la immediata destrucció de les dades recuperades i s’oferirà la devolució del dispositiu al CLIENT. En cas de rebuig de devolució, el dispositiu serà destruït.
Si el client declina fer el control remot o bé fa cas omís a les comunicacions (qualssevol) per fer el control remot, després d’un període establert d’1 mes com d’espera, es farà un càrrec de 100€ per mes en concepte de custòdia. Durant aquest període s’intentarà establir comunicació amb el CLIENT cada 15 dies via correu electrònic i trucada telefònica. En cas que durant aquest període de 4 mesos el CLIENT no faci el control remot, s’entendrà que el client es desentén del dispositiu i es facturarà la bestreta. A més, es procedirà a la destrucció del dispositiu, així com de la informació recuperada sense possibilitat de cap reclamació.
Temps mitjans de recuperació:
- La recuperació exprés comprèn un temps entre 24h i 48h laborals (subjecte a disponibilitat tècnica).
- La recuperació estàndard comprèn un temps entre cinc i set dies laborals (subjecte a disponibilitat tècnica i condicionants de tipus de dispositiu a recuperar)
- El temps mitjà de recuperació per a un disc dur mecànic i SSD és entre cinc i set dies laborals.
- El temps mitjà de recuperació per a un dispositiu flaix és entre cinc i vint dies laborals.
- El temps mitjà de recuperació per a un dispositiu RAID és entre cinc i deu dies laborals.
- Tots aquests temps mitjans són merament indicatius. LABY informarà avenços relatius al procés mitjançant la intranet de LABY i correu electrònic.
4.5. Bolcat de dades
Realitzada la recuperació de la informació, LABY procedirà al bolcat de les dades recuperades en un dispositiu proporcionat pel CLIENT o en defecte d’això un dispositiu ofert per LABY la capacitat de la qual sigui equivalent o superior a la de la informació recuperada. Aquest dispositiu oferit per LABY es realitzarà mitjançant pressupost addicional al de recuperació de dades.
En cas que el CLIENT rebutgi el pressupost addicional i decideixi aportar pels seus propis mitjans un altre dispositiu de bolcat, LABY repercutirà les despeses de transport, si n’hi hagués a la factura final.
LABY no es responsabilitzarà en cap cas de la informació continguda en el suport lliurat pel CLIENT per al bolcat de dades, per la qual cosa serà responsabilitat del CLIENT disposar d’una còpia de seguretat de les dades contingudes si n’hi hagués.
El temps mitjà de bolcat és de 48 hores laborals condicionat a factors externs a LABY com l’estat del dispositiu on es bolqui la informació, tipus de format o volum i tipologia d’informació recuperada.
En qualsevol cas, LABY no serà responsable de possibles retards al bolcat produïts per factors externs a LABY descrits al paràgraf anterior.
Si el CLIENT aporta un dispositiu de bolcat defectuós o no vàlid, LABY es comunicarà amb el CLIENT mitjançant correu, trucada o intranet, amb la intenció d’agilitzar el procés de bolcat. Serà sempre responsabilitat del CLIENT la presa de decisió del dispositiu a utilitzar per a bolcat i per conseqüent serà responsable de la mateixa.
4.6. Pagament i tancament
Tots els productes indiquen el preu de venda a Euros i no inclouen l’impost sobre el valor afegit (IVA). Si fos aplicable qualsevol altre impost, així s’indicaria (IGIC o IPSI).
LABY ofereix diverses modalitats de pagament com TPV virtual, TPV físic, Transferència bancària i efectiu (sempre que no superi el que estableix la normativa vigent).
Targeta de crèdit VISA o MASTERCARD
Totes les operacions que impliquen la transmissió de dades personals o bancàries es fan utilitzant un entorn segur, un servidor basat en la tecnologia de seguretat estàndard SSL (Secure Sockets Layer). Tota la informació que ens transmeti viatja xifrada a través de la xarxa. Així mateix les dades sobre la seva targeta de crèdit són introduïdes directament a la pàgina del banc, al TPV (Terminal Punt de venda del Banc) i no són introduïdes ni registrades a cap servidor de Laby Aplicacions Tècniques S.L. En pagar amb targeta VISA o MASTERCARD se us sol·licitaran sempre les dades següents: el número de targeta, la data de caducitat, i un Codi de Validació que coincideix amb les tres últimes xifres del número imprès en cursiva al revers de la targeta VISA o MASTERCARD, oferint, així, més garanties sobre la seguretat de la transacció. Aquesta forma de pagament és vàlida únicament a la web.
Quan l’import d’una compra hagi estat carregat fraudulentament o indegudament utilitzant el número d’una targeta de pagament, el titular pot exigir l’anul·lació immediata del càrrec. En aquest cas, les corresponents anotacions de càrrec i re abonament en els comptes del proveïdor i del titular s’efectuaran com més aviat millor. Això no obstant, si la compra hagués estat efectivament realitzada pel titular de la targeta i l’exigència de devolució no fos conseqüència d’haver-se exercit el dret de desistiment o de resolució i, per tant, hagués exigit indegudament l’anul·lació del càrrec corresponent, aquell quedarà obligat davant de Laby Aplicacions Tècniques S.L. al rescabalament dels danys i perjudicis ocasionats com a conseqüència de la dita anul·lació.
Transferència Bancària
En seleccionar la transferència bancària rebrà, juntament amb la confirmació de la seva comanda, un correu electrònic amb les dades bancàries de Laby Aplicaciones Técnicas S.L. És molt important que en realitzar la transferència indiqui a l’assumpte el número de comanda, així com el seu nom i cognoms, i realitzi la transferència dins dels 2 dies posteriors a la data de confirmació de la comanda per poder-la validar. Si ho desitgeu, podeu enviar-nos el justificant de la transferència per e-mail INFO@LABY.ES . Però, en qualsevol cas, no es considerarà efectiva la comanda fins que el nostre departament dadministració no tingui confirmació bancària de la transferència. Recordeu-li que el pagament s’ha de fer a EUROS i que totes les eventuals comissions de canvi i bancàries corren pel seu compte. En el cas de transferències bancàries realitzades des de fora d’Espanya, és molt important que en ordenar la transferència comuniqui sempre al banc fer-se càrrec de les comissions en origen, aquelles comissions bancàries i despeses corresponents a la seva entitat. Si no és així, Laby Aplicacions Tècniques S.L. podria paralitzar l’enviament de la seva comanda en no rebre’n la quantitat íntegra. Les possibles comissions de canvi i bancàries són a càrrec del client.
El lliurament de dades recuperades al CLIENT queda supeditat al pagament de la factura proforma amb l’import restant del pressupost (i pressupostos addicionals sorgits). Sense aquest pagament no es lliuraran les dades recuperades al CLIENT excepte acord exprés entre LABY i CLIENT.
La recuperació amb pagament diferit comprèn un temps de tres mesos des de l’acceptació del pressupost. Aquesta modalitat permet fer el pagament fraccionat durant un període de tres mesos (mes en curs de l’acceptació de pressupost més dos mesos addicionals):
- El primer cobrament es farà el dia 1 del mes posterior a l’acceptació del pressupost.
- El segon i tercer cobrament es farà el dia 1 del mes corresponent.
- LABY no repercutirà cap mena de comissió associada a aquesta modalitat.
- LABY repercutirà un concepte de custòdia del dispositiu dins del laboratori de 10€ per mes, i un total de 20€ a afegir als pagaments.
- LABY es compromet a la devolució de l’import abonat inicialment en concepte de bestreta i/o quotes meritades pel pagament diferit quan els resultats de recuperació no siguin favorables. Qualsevol altre import abonat en concepte de peces de recanvi o altres procediments, no seran reemborsables. Si el CLIENT ho sol·licita, es procedirà a la devolució del dispositiu, havent d’abonar els costos associats a missatgeria si n’hi hagués.
En qualsevol tipus de recuperació, els pagaments realitzats en concepte de peces de recanvi o altres procediments no seran reemborsables.
El CLIENT tindrà un termini de 30 dies naturals per retirar el dispositiu amb el bolcat de dades. De no retirar-lo en el termini indicat de 30 dies i de romandre a les instal·lacions de LABY, el dispositiu passarà a estar en mode custòdia. Durant els 2 mesos posteriors al període establert, es farà un càrrec de 10€ per mes en concepte de custòdia. Durant aquest període s’intentarà establir comunicació amb el CLIENT cada 15 dies via correu electrònic i trucada telefònica. En cas que durant aquest període de 2 mesos el CLIENT no recolli el dispositiu, LABY procedirà a la seva destrucció.
4.7. Entrades i sortides de dispositius del Laboratori
LABY ofereix al CLIENT la possibilitat de lliurar i recollir dispositius de les nostres instal·lacions personalment o bé amb una agència de missatgeria. Si el CLIENT ho sol·licita, LABY pot tramitar els serveis de missatgeria dins de la Península Ibèrica i les Balears. Per condicions del dispositiu o situació geogràfica LABY té el dret de no oferir serveis de missatgeria.
Fora d’aquest context (Illes Canàries o Unió Europea) poden generar despeses addicionals (com ara aranzels, impostos, despeses per transferència bancària de diners per entitats bancàries, etc.), que aniran a càrrec del client.
4.7.1. Entrades de dispositius amb agència de missatgeria
El lliurament d’un dispositiu de qualsevol tipus mitjançant agència de missatgeria a les instal·lacions de LABY per part d’un CLIENT està supeditat a estar donat d’alta a l’Àrea de clients. El CLIENT indicarà amb antelació via mail, telèfon o xat de l’Àrea de clients l’agència que farà l’enviament, el dia i el número de seguiment. En cas que LABY tramiti el servei serà necessari indicar totes les dades necessàries per realitzar recollida: Direcció completa, el dia i hora essent aquestes entre dilluns i divendres laborables de 9h a 20h i amb un marge entre 3 i 5h.
Si la missatgeria no pogués desplaçar-se a les dependències del CLIENT en l’horari convingut, es realitzarà un intent següent el següent dia laboral a la mateixa franja horària. L´enviament del dispositiu mitjançant la contractació de missatgeria implica l´acceptació de les CGS.
4.7.2. Sortides de dispositius amb agència de missatgeria
La recollida d‟un dispositiu a les instal·lacions de LABY per agència de missatgeria ha de ser indicada pel CLIENT amb 24h d‟antelació via mail o xat de l’Àrea de clients. Cal indicar l’agència que farà la recollida, el dia i l’hora.
Si l’enviament el tramita LABY, el CLIENT haurà d’indicar l’adreça via mail o xat Àrea de clients si difereix de la facilitada inicialment.
En cas que LABY tramiti la devolució d’un dispositiu per pressupost rebutjat o cas irrecuperable es cobraran els ports d’enviament corresponents a la recollida inicial ia la devolució entre 10 i 20€ en funció del quilometratge i el número final d’enviaments tramitats i entre 20 i 40€ si la destinació són Balears.
L’abonament indicat al paràgraf anterior podrà realitzar-se al missatger o bé directament a LABY.
La devolució del dispositiu mitjançant la contractació de missatgeria implica l‟acceptació de les CGS.
4.7.3. Limitació de responsabilitat pel servei de transports
LABY no es fa responsable de l’empaquetament i l’embalat de protecció dels dispositius realitzats pel CLIENT per a l’enviament per agència de missatgeria.
LABY no es fa responsable de qualsevol dany, deteriorament o pèrdua dels dispositius enviats per missatgeria ja sigui per una agència de transport escollida pel CLIENT o per LABY. En cas de dany, deteriorament o pèrdua del paquet durant el transport, les indemnitzacions seran les estipulades per l’assegurança la pròpia empresa de missatgeria (LOT) responsable del dany, deteriorament o pèrdua.
Si voleu contractar una assegurança addicional per al transport, el CLIENT haurà de comunicar-ho a LABY abans d’enviar el dispositiu.
5. Condicions de contractació
L “inici de contractació amb LABY s” establirà al moment de l “acceptació del pressupost mitjançant correu electrònic o signatura a través de la intranet de LABY, així com el pagament inicial del 50% mitjançant els mitjans acceptats o el 100% del pagament inicial en casos d” anàlisi forense, pericials o altres.
L’inici de contractació implicarà l’acceptació de les CGS en la seva completesa no podent ometre o obviar qualsevol dels punts establerts.
6. Generalitats i limitació de responsabilitats
En aquest capítol i de forma general es recullen la limitació de responsabilitats ja recollides en capítols anteriors i altres que de manera particular siguin aplicables a les CGS.
6.1. Limitació de responsabilitat general
LABY no accepta responsabilitat per danys físics o d’un altre tipus, ni corrupció o destrucció dels suports i dades del CLIENT o qualsevol altre suport, ni la invalidació de qualsevol garantia pel que fa als suports del CLIENT o altres suports, on aquest dany, destrucció , corrupció o invalidació sorgeixi de la prestació dels serveis de conformitat amb aquestes CGS.
Subjecte al que disposa aquesta clàusula, la responsabilitat total de LABY respecte al CLIENT, ja sigui per incompliment de contracte o per incompliment del dret estatutari (incloent negligència) o altrament, que sorgeixi baix o en relació amb el contracte es limitarà a casos d’incompliment de confidencialitat, protecció de dades o propietat intel·lectual, el més gran de 3.000 € (tres mil euros) o el valor de l’import pagador per contracte; o en qualsevol altre cas, el valor de limport pagador per contracte.
Cap de les parts serà responsable davant l’altra, ja sigui per contracte, greuge (incloent-hi negligència), per incompliment de deures legals o d’una altra manera, que sorgeixin baix o en relació amb aquest contracte, per qualsevol pèrdua indirecta o conseqüent, pèrdua pecuniària , pèrdua de dades, pèrdua o dany durant el trànsit, interrupció del negoci, pèrdua de beneficis o pèrdua de vendes o negocis, o ladquisició de béns o serveis substitutius o el cost dells, fins i tot si laltra part ha estat informada de la possibilitat dels danys esmentats.
En cas de discrepàncies referents a la informació recuperada, LABY proposarà la recuperació per un tercer designat per LABY. La realització del pressupost anirà a càrrec del CLIENT. Si el CLIENT accepta el pressupost i els treballs de recuperació són exitosos, LABY abonarà íntegrament limport de la recuperació realitzat pel tercer i lliurarà la informació recuperada al CLIENT. En cas que el tercer no pugui recuperar la informació sol·licitada pel CLIENT i de la raó a LABY, el CLIENT haurà d’abonar l’import íntegre al tercer. Les despeses de transport, peces o altres seran sempre imputables al CLIENT.
6.2. Altres limitacions de responsabilitat
LABY no garanteix l’absència de virus o altres elements que poguessin causar danys als sistemes informàtics, als documents electrònics o als fitxers d’usuari d’aquest lloc web o de llocs web de tercers, per la qual cosa no es responsabilitza dels perjudicis que es poguessin produir per aquestes causes.
LABY tampoc no es responsabilitza del contingut dels llocs web als quals enllaça fora de la seva pàgina ni pot garantir la disponibilitat i el funcionament correcte dels enllaços a altres llocs web.
LABY tampoc no es responsabilitza del contingut dels llocs web als quals enllaça fora de la seva pàgina ni pot garantir la disponibilitat i el funcionament correcte dels enllaços a altres llocs web.
LABY tampoc es responsabilitza de les fallades o avaries produïdes als equips de CLIENT oa les instal·lacions de CLIENT. S’aplicarà la garantia vigent (si s’aplica del dispositiu) en cas que hagi estat aportat per LABY. En cap cas el CLIENT no podrà reclamar danys i perjudicis a LABY per qualsevol error produït de qualsevol índole.
7. Garantia i devolucions
En aquest capítol i de forma general es recullen els aspectes relatius a garanties i devolucions ja recollits en anteriors capítols i altres que de manera particular siguin aplicables a les CGS.
7.1. Període de garantia de servei
LABY recomana, com a mesura de seguretat, que un cop rebut el nou suport amb les dades recuperades el CLIENT faci una còpia de seguretat abans de procedir a la seva manipulació. El CLIENT disposarà d’un termini de 15 dies naturals, comptats des de la recepció del suport esmentat per revisar les dades recuperades. Si el CLIENT no manifesta disconformitat durant aquest període, se sobreentén acceptació del servei efectuat i LABY donarà per finalitzat el treball; no s’admeten reclamacions posteriors al període assenyalat.
Addicionalment, LABY mantindrà durant QUINZE (15) dies naturals una còpia als seus servidors de les dades recuperades. En cas de no ser possible mantenir-ne una còpia, es conservarà durant 15 dies el dispositiu original, tret que el CLIENT sol·liciti que se li enviï abans d’aquest termini.
En cas que el bolcat es realitzi mitjançant descàrrega per FTP o altres mitjans propietaris, LABY mantindrà la informació als servidors FTP durant 15 dies des de la data d’enviament del correu electrònic amb les dades d’accés per a la descàrrega. Transcorregut aquest termini, LABY procedirà a esborrar les dades dels seus sistemes informàtics.
7.2. Període d’arxiu i/o devolució
En cas de no acceptació del pressupost, manca de resposta per escrit per part del CLIENT o inviabilitat de recuperar les dades del dispositiu, el CLIENT disposarà d’un màxim de SEIXANTA (60) dies naturals des de la data d’emissió del diagnòstic per a la retirada del dispositiu. Transcorregut aquest termini, LABY a la destrucció segura del dispositiu juntament amb les carcasses, dispositius i accessoris que acompanyessin el dispositiu danyat originalment, quedant totalment impossibilitada la reclamació del mateix.
LABY mantindrà durant QUINZE (15) dies naturals, una vegada lliurada el dispositiu recuperat amb les dades de CLIENT, les carcasses, dispositius i accessoris que acompanyessin el dispositiu danyat originalment. Si el CLIENT no reclama explícitament la devolució es procedirà passats els QUINZE (15) dies naturals, destrucció segura del dispositiu, i en quedarà totalment impossibilitada la reclamació.
7.3. Pagaments
LABY procedirà a la devolució de la bestreta inicial del 50% en cas que finalment no es puguin recuperar les dades, mitjançant el mateix mitjà de pagament inicial (TPV físic o virtual, transferència bancària o efectiu). En treballs danàlisi forense, pericials o altres no es procedirà a la devolució de limport inicial.
Els pagaments realitzats a l’inici del treball si cal l’adquisició de peces de recanvi o altres procediments, no són reemborsables.
LABY es compromet a la devolució de l’import abonat inicialment en concepte de bestreta i/o quotes meritades pel pagament diferit quan els resultats de recuperació no siguin favorables. Qualsevol altre import abonat en concepte de peces de recanvi o altres procediments, no seran reemborsables. Si el CLIENT ho sol·licita, es procedirà a la devolució del dispositiu, havent d’abonar els costos associats a missatgeria si n’hi hagués.
El client rebrà una factura digital mitjançant el correu electrònic, podent sol·licitar el duplicat en paper.
7.4 Garantia de productes
Tots els productes oferts a la pàgina web gaudeixen de la garantia comercial del proveïdor del mateix. La tramitació de la garantia es farà a través del propi proveïdor o fabricant i no a través de LABY
7.5 Dret de desistiment i devolucions.
El CLIENT disposarà d’un termini d’un dia natural per desistir, a partir del dia que el client contracta el producte, sense cap penalització i sense indicació dels motius. L “exercici del dret de desistiment haurà de realitzar-se mitjançant notificació a través comunicació telefònica a 900525666, adreçant-se al correu electrònic INFO@LABY.ES , remetent el seu escrit a la nostra adreça postal ROGER 25 PLANTA -1 SUB A 08028, març per la qual es modifica el text refós de la Llei General per a la Defensa dels consumidors i Usuaris, els subministraments de serveis o béns confeccionat d” acord amb les especificacions del consumidor o clarament personalitzats, o que, per la seva naturalesa, no puguin ser tornats o puguin deteriorar-se o caducar amb rapidesa, estan exempts de desistiment.
La devolució
El client haurà de tornar o lliurar directament el producte a Laby Aplicaciones Técnicas SL, a l’adreça ROGER 25 PLANTA -1 SUB A 08028, , BARCELONA (BARCELONA), sense cap demora indeguda, i en tot cas en un termini màxim de dos dies naturals a partir de la data en què es formalitzi el dret. S’entendrà complert el termini si el client efectua la devolució del producte abans de la finalització del termini. El client es farà càrrec dels costos de retorn del producte. En tot cas, els productes a tornar hauran d’estar en perfectes condicions, sense fer servir i en el seu embalatge original. Es prega, per tant, que, per evitar problemes en el transport, us assegureu que el paquet va degudament protegit i precintat. Un cop rebut/s, revisarem el seu estat. En el moment en què comprovem que tant els articles, com els possibles components, accessoris, obsequis promocionals i documentació, estiguin complets i en perfectes condicions, procedirem a tornar els diners abonats.
8. Confidencialitat i protecció de dades
LABY actua en qualitat d’Encarregat de Tractament de les dades personals del CLIENT de conformitat amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679 de 27 d’abril (GDPR) i la Llei Orgànica 3/2018 de 5 de desembre (LOPDGDD). Aquest tractament es realitzarà exclusivament per a lexecució del contracte de recuperació de dades. Les dades relatives a la identificació i la facturació es conservaran fins, almenys, el mínim temps marcat per llei. Les dades recuperades únicament es conservaran fins a l’execució del contracte, destruint-les una vegada finalitzat aquest complint amb els calendaris de garantia que es fixen a les CGS. No es comunica dades a tercers ni altres accions que puguin vulnerar la confidencialitat del CLIENT d’acord amb la llei vigent. El CLIENT té dret a retirar el consentiment per tractar les dades en qualsevol moment i que, si exerceix aquest dret, s’haurà de procedir a la rescissió del contracte en els termes exposats al mateix ja que el tractament de dades és imprescindible per a l’execució del mateix.
Podeu consultar la nostra Política de Confidencialitat a la nostra pàgina web https://www.laby.es per tenir més informació sobre el tractament de dades o per a qualsevol consulta podeu escriure’ns a info@laby.es.
9. Legislació aplicable
Les parts acorden expressament que les presents CGS es regiran i seran interpretades, en tots els seus termes i condicions, d’acord amb la legislació espanyola vigent.
Les parts se sotmeten expressament, per a qualsevol qüestió o divergencia que pogués suscitar-se per raó de la interpretació, compliment i execució d’aquest contracte, a la jurisdicció i competència dels Jutjats i Tribunals de la ciutat de Barcelona.